loading...
جملات عاشقانه | جملات زیبا|تولاولی|tolovely
پست ثابت

 



http://s2.picofile.com/file/7261984729/bca13117532621.gif




- وبگاه تفریحی و سرگرمی tolavely-متن و جملات عاشقانه در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده است.

- مطالب درخواستی خود را میتوانید از طریق قسمت نظرات یا از طریق تماس با ما به ما اطلاع دهــید.

-هواداران tolovely وبلاگ رو با نام جملات عاشقانه،جملات زیبا در وب خود لینک کنید.
و کد بنر مارو در وب خودتون قرار دهید.
ارتباط باما :


LINE ID=kiavashjoker

کیاوش بازدید : 14 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)


پیامک عاشقانه


همه دردم این بود
عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !

اس ام اس عاشقانه زمستانی

سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
همان دلتنگیبی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !

اس ام اس

نزدیکی در فاصله نیست ، در اندیشه است و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی . . .

بقیه در ادامه ی مطلب

انه

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

همه دردم این بود
عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !

.
.
.

اس ام اس عاشقانه زمستانی

.
.
.

سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
همان دلتنگیبی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !

.
.
.

اس ام اس

.
.
.

نزدیکی در فاصله نیست ، در اندیشه است و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی . . .

.
.
.

اس ام اس عاشق

.
.
.

یوسف و زلیخا را بی خیال !
من
در آغوش همین پیراهن یادگاری
هزار سال جوان تر میشوم . . . !

.
.
.

خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید !

.
.
.

خدایا این “قسمت” رو کجا فرستادی که هر وقت نوبت من میشه ، میگن “نیست” ؟

.
.
.
.
.
.

نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم / ولی من هر کجا باشم ، خیالت را به سر دارم .

.
.
.

اس ام اس عشق سرد

.
.
.

از لحظه ای که چشم باز میکنم
کار شروع میشود
نظارت و برسی کیفیت تک تک اعضای بدن
قلب … چشم … گوش …
مبادا ذره ای
از عاشق تو بودن منحرف شده باشند . . . !

.
.
.

خیال قشنگی ست؛.
شنیدن صدای خش خش برگ ها،
بر زیر پاهایمان…

.
.
.

دلتنــــــگ نشــــدی ببیــــــنی
چـــــگونه خوبتـــــرین خــــاطره هــــــا
بی رحــــــم ترینــــــشان می شــــــود…

.
.
.

اس ام اس عاشقانه تازه

.
.
.


من مانده ام با یاد تــــــــــو
و بغضی که لگد می زند
بر حنجــــــــــــره ای پا به مـــاه. . .

.
.
.

اس ام اس عاشقانه جدید

.
.
.

پنداشتی که چون ز تو بگسستم / دیگر مرا خیال تو در سر نیست
اما چه گویمت که جز این آتش / بر جان من شراره ی دیگر نیست . . .

.
.
.

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم

.
.
.

برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی
ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی . . .

.
.
.

با توام بی حضور تو ، بی منی با حضور من
می بینی تا کجا وفادار ماندم تا دل نازک پروانه نشکند ؟
همه ی سهم من از خود دلی بود که به تو دادم . . .

.
.
.

نشسته ام ، کجا ؟ کنار همان چاهی که تو برایم کندی
عمق نامردی ات را اندازه می گیرم !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 157
  • بازدید کلی : 8,031
  • کدهای اختصاصی

    سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. لطفا نظرات زیباتون وبذارید تا بتونیم استفاده کنیم یا اگر مطلبی و که میخواید تو وبلاگ باشه از طریق فرم تماس باما بدید ممنون

    SEO Reports for tolovely.rozblog.com
    تبادل لینک و تبادل بنر